Δευτέρα, 30 Απριλίου 2012

Πήλιο

Το Βουνό των Κενταύρων’ .
Ένας τόπος ευλογημένος που συνδυάζει βουνό και θάλασσα
Ένας τόπος χειμερινό και θερινό θέρετρο μαζί.Ένα βουνό που βρέχεται από τον Παγασητικό κόλπο αλλά και από το Αιγαίο πέλαγος..
Με νερά καταγάλανα και έντονη βλάστηση που ικανοποιεί τους λάτρεις  τόσο της θάλασσας όσο και του βουνού..Τα πέτρινα χωριά του,  εικοσιτέσσερα στον αριθμό, σκαρφαλωμένα στις πλαγιές του…
Μπαίνοντας κανείς στα χωριά του νοιώθει την έντονη μυρωδιά της γαρδένιας, της Βασίλισσας των λουλουδιών του Πηλίου, που τη συναντά σε ταράτσες και αυλές να έχει κάθε μέρα την τιμητική της…Στο Πήλιο βρίσκει κανείς και αζαλέες, μολόχες, μποκαμβίλιες, όπως επίσης και τα πηλιορείτικα μήλα, φιρίκια, κεράσια, κάστανα κ.α ….. 
Εκεί παράγονται και τα φημισμένα πηλιορείτικα γλυκά του κουταλιού, που είναι η αγαπημένη συνήθεια των γυναικών του τόπου…
Κάθε νοικοκυρά έχει την δική της ποικιλία γλυκών του κουταλιού στο ντουλάπι της, φτιαγμένη από τα δικά της χέρια..
Σε κάθε χωριό μπορεί ο επισκέπτης να βρει εργαστήρια παραγωγής  γλυκών του κουταλιού, αλλά και άλλων παραδοσιακών προϊόντων.
Είμαι πολύ περήφανη που κατάγομαι από το Πήλιο και που έχω κληρονομήσει μεταξύ άλλων, τα μυστικά του πηλιορείτικου γλυκού του κουταλιού..
Και ακόμα πιο περήφανη που μπορώ πλέον να μεταφέρω τη μαγεία τους στα βαζάκια μου… 
Δείτε μερικές φωτογραφίες του Πηλίου τραβηγμένες φέτος μέσα σε δύο μέρες στις 31 Μαρτίου και 01 Απριλίου.  Δείτε και τις τέσσερις εποχές σε ένα σαββατοκύριακο… 
Ανεβαίνοντας το βουνό τα χιόνια καλά κρατούν ακόμα…..
glyka 042
glyka 039
glyka 041

Από την πίσω πλευρά του Πηλίου, κοντά στο Χορευτό και την Αγία Σαράντη..
glyka 120
glyka 123 
 
glyka 118
Αγίοι Σαράντα ή Αγιασαράντη, η αγαπημένη μου παραλία και το εξοχικό μας σκαρφαλωμένο  στη πλαγιά του βράχου….
..μέρα ηλιόλουστη με  θάλασσα μπουνάτσα..
glyka 046
glyka 090
glyka 092
Θέα από το εξοχικό μας..
glyka 108
glyka 109
glyka 052
…μία μέρα μετά ο ουρανός σκοτείνιασε, αέρας σηκώθηκε και η θάλασσα θύμωσε….
glyka 135
glyka 131
glyka 132
glyka 134
η ίδια φώτο με διαφορετικό καιρό και μία μέρα διαφορά..
glyka 103 glyka 131
Στο χωριό μου την Μακρυρράχη
glyka 075
glyka 081

Το μπακάλικο-καφενείο του παππού μου και το σπίτι απο κάτω , που άλλοτε ήταν γεμάτα ζωή
και τώρα μετά τον χαμό των παππούδων μου έμειναν ερήπια….
glyka 080

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου το σχόλιό σας....